دو پوستر جدید برای راهپیمایی بزرگ این هفته

دو پوستر جدید برای حرکت بزرگ سبز کردن راهپیمایی هفته آینده (27 شهریور) تقدیم شما می شود. یک بار دیگر از خانم همشهری جوان و هنرمندمان که با وجود کمبود امکانات، این پوسترها را به سرعت برای جنبش آماده نمودند متشکّریم.
برای دیدن پوسترها در اندازه واقعی روی عکس کلیک کنید.
پوستر اول:

پوستر دوم (با درج جملات میرزاکوچک جنگلی):

من بی شرف می دانم آن کسی را که حقوق و استقلال ملت خود را با دست خود فدای شغل و مقام بیهوده کرده. تا یک ملّتی را اسیر چند نفر خودخواه افراطی که در افراط خود غیر از ریاست چیز دیگری نمی خواهند قرار دهند. من استقلال ایران را می خواهم. من بقای اعتبار ایران را طالبم. من راحت ایرانی و همه ابناء بشر را بی تفاوت دین و مذهب شایقم. (میرزا کوچک جنگلی)

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

salam doste aziz
man web nehzate moghavemate mardome iran hastam
azat mikhastam age khodet in 2ta postero dorost kardi 1 done vase esfahan dorost koni ta betonam to hameye sait haye esfahani va beine dostan pakhsh konam

be nazaram in mitone kheli mohem bashe vase jonesh
montazeretam

www.dostank.blogfa.com
faghat khodet behtar midonike vaghtemon tange

hamishe sabz bashe

ناشناس گفت...

درود بر دوست و همشهری گیلانی.
از اینکه میبینم یک گیلانی انزلی چی اینگونه مردانه پیگیر جنبش سبز است به خود امید می دهم که: " ما تنها نیستم "
امیدوارم موفق باشی و از همه دوستان گیلانی می خواهم که در شهر رشت 27 شهریور (روز قدس سبز) با نور حقیقت خود چشم ظلمت را کور نمایند.
http://www.cloob.com/name/puyagoll

سبز اندیشان گیلانی گفت...

خیلی ممنون از فعالیتتون. ولی ای کاش قبل از این خبر با ما هماهنگ میکردید. من هنوز نمیدونم به چه دلیل با وبلاگ ما هماهنگی نمیکنید.
روز قدس به خاطر بیانیه جناب مهندس موسوی همه رهسپار تهرانیم و در رشت سبز های رشت برنامه ای نداریم و درست هم اینست برنامه ای نداشته باشیم تا دوشا دوش مهندس موسوی و شیخ اصلاحات و سید محمد خاتمی در تهران راهپیمایی کنیم.
الان به اتفاق دوستان به این نتیجه رسیدیم که در شهرستان ها به جای یک تجمع کوچک یک تجمع بسیار وسیع در تهران داشته باشیم. لینک های بالاترین و وبلاگ های سبز رو مطالعه کنید.
روز قدس روز بسیار سرنوشت ساز برای جنبشه ضمن اینکه دستگیری سران اصلاحات بسیار محتمله باید دوستان رو به تهران هدایت کنیم.
با تشکر

ناشناس گفت...

براي ما بسيار افتخار آميز است.اما اطلاع رساني درون و بيرون از نت بسيار مهم است. با بچه هاي رشت اگر هماهنگ باشيد نتيجه ميدهد. اطلاع رساني خوب براي رسيدن به نتيجه مطلوب تجربه ايست كه شخصا از تجمعهاي قبل به دست آورده ام.

Farzad Youshanlou گفت...

دوستان سبز درود بر شما
كشورمان ايران قرن هاست كه از ازادي هاي مدني و طبيعي محروم بوده است. اينكه زني براي كشف حجاب يا برعكس عدم حجاب مورد اهانت و مجازات واقع شود، افرادي فقط بخاطر دگر انديشي در دادگاههاي گاليله اي به مجازات مرگ محگوم گردند، دختران باكره در شامگاه پيش از اعدام بنا به فتواي فلان معمم بلاجبار صيغه پاسدار زندان بان شوند، انتشارات كتب و روزتامه ها از لايه هاي فيلترينگ گذرانده شوند، تلويزيون در انحصار يك نوع انديشه ساكن بماند و نهايت اينكه همه ميبايست تحت امر ديكتاتور زندگي كنند از نمونه مواردي هستند كه جامعه عقب مانده كشورمان را از اروپاي شرقي و غربي، كانادا و اسكانديناوي، قطر و بحرين و امارات، ژاپن و سنگاپور هند، تركيه و قبرس و ...متمايز ساخته است.
دوستان سبز، كشورمان ايران به ويرانه اي جرم خيز، هرج ومرج ، فاسد و بي قانون بدل گشته كه لمس واقعيت موجودو اغاز تدوين قانون اساسي انسان سالار به دهه ها وقت نياز خواهد داشت.
فرهنگ چاپلوسي، دروغ، خيانت، تجمل پرستي و... چنان بر روح اجتماع سايه افكنده و اجتماع بيمار و افسرده را در سياهي افكنده كه اصلاح و دگرگوني ان نياز به پويش و كوشش همه ما ايرانيان خواهد داشت.
امروز پيكره دستگاه حكومتي ايران كه حتي رحم به تئوريسينهاي خود نميكند چگونه ميتواند تضميني براي مردمسالاري و مصداق عدالت اجتماعي باشد؟
امروز قوانين تفسيري شريعت حقوق زنان كشور را در چهار چوبه منازل محدود ساخته است چگونه خواهد توانست از استحكام خانواده ها دفاع كند؟ طلاق و خيانت در جامعه اسلامي ايران چگونه است!!!
دوستان سبز، به وضعيت كسب كار، دانشگاهها، بيمارستانها توجه بفرماييد. وضعيت كشور نفت و گاز خيز ايران به مراتب ضعيفتر از روماني، بلغارستان، تركيه و مالزي و غير قابل مقايسه با اسرائيل، يونان و كاناداست.
دوستان سبز، نياز به خود سازي و افزايش اگاهي رساني از پايه هاي استقرار دمكراسي است. گلوله و شكنجه هيجگاه در تاريخ موثر واقع نبوده و كاملا ناپايدار بوده است. اينده ايراني ازاد، دمكراتيك، قانونمند براي همه احاد مردم نياز به تفكري سبز و همتي خودساخته دارد.

ناشناس گفت...

سلام دوستان روز قدس همه با هم به رشت خواهيم رفت و شعار مرگ بر ديكتاتور را در رشت تنين انداز خواهيم كرد

ناشناس گفت...

salam eyval movafagh bashid`````

ناشناس گفت...

همه با یک نام و نشان به تفاوت هر رنگ و زبان.
شیمی مونتظر ایساییم
تا ایران آباد شود به انتظار هر برادر انزلی چی خود می مانیم تا یک صدا فریاد ایران ای سرای امید سردهیم.
رشت در انتظار شماست.

Farzad Youshanlou گفت...

امروز نزد يكي از دوستان محترم مقيم لندن گپي از وقايع ايران با هم داشتيم. اين دوست بزرگوار اوايل دهه هفتاد عمرش رو سپري ميكنه و از مبارزين و تئورسين هاي مبارزات قبل و بعد از 57 بشمار ميايد.
از تفاوت هاي جنبش هاي مشروطه، احزاب چپ و جنبش سبز پرسيدم.
بگفته او جنبش سبز جنبشي اجتماعي و همه گير است. جنبش سبز ريشه در خواست ها و زندگي روزانه مردم داخل دارد. در زمان قبل از 57 جناحهاي سياسي جهت احراز كرسي حكومت سعي در جذب مردم داشتند اما امروز احاد مردم از اختناق ديني، زور و دسيسه، بيكاري و بي حرمتي كلافه گشته اند. در جنبش سبز احزاب سازمان يافته سياسي شركت ندارند بلكه اجتماع مردم سياست هاي احزاب را وسيعتر ساخته است.
از ديگر توصيه هاي او حمايت از جنبش سبز با هر پرچم و تفكري بود. به نظر او اين جنبش طرفداران شجاع ميليوني دارد كه ميبايست حمايت و اگاه سازي شوند تا مبادا مانند 57 به انحراف كشيده شود. به گفته او در دوره پهلوي ايران تا حد زيادي از ازادي هاي مدني برخوردار بود. پهلوي شكنجه و خفقان و سانسور و اعدام داشت اما پيروزي به اصطلاح جمهوري اسلامي به فضاي ناصحيح گذشته تداوم بخشيد و نتيجه ان اينست كه بعد از 30 سال به انفجار رسيده است. اين انفجار بدون كوچكترين ترديد در اينده عملي خواهد شد.

Farzad Youshanlou گفت...

خب ظاهرا دولت كودتا تمامي حقارتها را با ترفند و عوام فريبي به جان ميخرد تا مشروعيت ظاهري به انتخاب خود ببخشد.
رييس جمهور منتصب ايران در حالي به ايراد سخنراني تكراري و كسل كننده خود پرداخت كه بيش سه چهارم اعضاي رسمي سازمان ملل صندلي هاي خود را ترك كرده بودند. حتي نمايندگان لبنان نيز حوصله شنيدن سخنان تكراري محمود احمدينژاد را نداشته و سالن را ترك گفته بودند.
از طرفي بسياري از هتلها از پذيرش مهمانيها و حتي پذيرش محمود احمدينژاد و هيئت همراه خود داري كرده بودند.
شرم اورترين و پست ترين نقطه منفصل زندگي ميتواند هو شدن رييس جمهوري به وسيله مردم خويش باشد.
در كشوري كه دولت و نيروهاي امنيتي ان براحتي به حذف انكه ازما نيست مبادرت ميورزد محمود احمدي نژاد در مصاحبه خبري عكس زن مسلمي كه در دادگاه المان به قتل رسيده بود را خطاب قرار دادند. البته كه دولت نظامي اجنبي پسند چاره اي جز جلب حمايت اجانب ندارد.
اقاي دكتر احمدي نژاد، سناريوي انگ زدن به توده مردم و دخالت دادن بيگانگان در جنبش جز تكرار مزخرفات، ديگر جايگاهي براي فريب عوام ندارد.