خبر: بازداشت دو کارشناس ارشد وزارت کشور پس از 80 روز فاش شد

افشای خبر خاموش کردن کارمندان ارشد وزارت کشور که از تقلب گسترده کودتاگران آگاه بوده اند
با اینکه صادق محصولی و کردان در مدت حضورشان در وزارت کشور تصفیه گسترده ای را در حوزه های اصلی متولی انتخابات اخیر انجام داده بودند و کامران دانشجو هم به شدت تلاش کرد تا کسی (غیرخودی) اسناد تقلب گسترده را به بیرون انتقال ندهد، کم کم حقایق جدیدی منتشر می شود که نشان می دهد وجدان بیدار بعضی از پرسنل ارشد وزارت کشور موجب مخالفت آنان با اقدام های کودتاگران شده بود. با این وجود کودتاگران این افراد را به سرعت حذف و زندانی کرده اند تا به خیال خود تقلب را بپوشانند. غافل از اینکه خورشید حقیقت برای همیشه پشت ابر نمی ماند.
با گذشت بیش از 80 روز از کودتای انتخاباتی منابع آگاه در وزارت کشور فاش کردند که ادریس آریاشکوه و ضیاء الدین صبوری، دو کارشناس ارشد وزارت کشور از هفته ها پیش بازداشت شده و همچنان در بازداشت به سر می برند. خبر بازداشت این دو کارشناس وزارت کشور تا پیش از انتشار در سایت نوروز، نزدیک به 80 روز از سوی مقام های قضایی و امنیتی نیز مخفی نگهداشته شده است. ادریس آریا شکوه کارشناس مسئول واحد اطلاعات و اخبار وزارت کشور بوده و مسئولیت تهیه بولتنی را بر عهده داشت که تنها در پنج نسخه برای سران نظام منتشر می شده است. ضیاء الدین صبوری نیز از کارشناسان حوزه امنیتی وزارت کشور است که عضو ستاد امنیت انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور بوده است. سایت جبهه مشارکت تاکید کرده که بازداشت مخفیانه این دو کارشناس ارشد وزارت کشور از هفته ها پیش با سرنوشت جهانبخش خانجانی و مجید نیری که هر دو از مدیران پیشین وزارت کشور در دوره اصلاحات بوده و اکنون در بازداشت بسر می برند گره خورده است.
منبع: شبکه جنبش راه سبز(جرس)

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام و خدا قوت
خوشحالم که تو انزلی کسایی مثل شما هستن

ناشناس گفت...

در صحن دادگاه‌های مسکو هر از گاهی متهمی فریاد بر می‌داشت: «من گناهکارم، مرا بکشید!» یا دیگری داد می‌زد: «من خائن هستم، خائن باید کشته شود!» در پشت صحنه بر متهمان چه گذشته بود؟

http://maybodsabz.persianblog.ir/
میبد سبز

امین گفت...

به نام خدا سلام
رواق منظر چشم من آشیانه ی توست
کرم نما و فرود آ که خانه خانه ی توست
به روزم
یاحسین میرحسین