جلوه ای دیگر از قدرت سبزها: فروش بی سابقه آلبوم شجریان


"رندان مست" بخرید و به دیگران توصیه کنید

شنبه اخیر نخستین روز انتشار آلبوم "رندان مست" محمدرضا شجریان بود. در هفته گذشته سبزها با هم قرار گذاشتند به پاس حمایت از استاد سبز آواز ایران که مردانه از جنبش دفاع کرده بود، آلبوم او را با رکورد فروشی غیرمنتظره مواجه کنند. همینطور هم شد. در رسانه ها آمده که با همت مردم، فروشی بی سابقه رقم خورده است. در گزارش امروز روزنامه اعتماد آمده که فروشندگان از این اسقبال غافلگیر و متعجب شده اند.
از سوی دیگر، حامیان کودتا برای ضربه زدن به این حرکت اقدام به انتشار رایگان "رندان مست" در سایتهای ناشناس متعدد کرده اند تا با دانلود رایگان کاربران از تعداد متقاضیان کاسته شود.
محمدرضا شجریان از همان آغاز حرکت جنبش سبز با طعنه به رئیس دولت کودتا خود را "خس و خاشاک" خواند و به طور رسمی از تلویزیون غیرملی صداوسیما خواست صدا و تصویرش را پخش نکنند. او در مصاحبه ای اظهار داشت: "در شرایطی که مردم در بهت و حیرت هستند و به گفته آقای احمدی نژاد، خس و خاشاک به حرکت در آمده‌اند، صدای من در صدا و سیما جایی ندارد. صدای من صدای خس و خاشاک است و همیشه هم برای خس و خاشاک خواهد بود." همزمان تصاویری از حضور او در میان معترضان به کودتای انتخاباتی منتشر شد. از آن پس روزنامه کیهان و سایر رسانه های حامی احمدی نژاد در اقدامی شدید و هماهنگ شجریان را مورد حمله و توهین قرار دادند.
"رندان مست" جديدترين اثر شجريان است که با همراهي گروه شهناز به سرپرستي و آهنگسازي مجيد درخشاني منتشر شده است. ما سبزهای انزلی در کنار دیگر سبزهای ایران از شما می خواهیم این آلبوم زیبای شجریان را خریداری کنید تا ضمن شنیدن یک موسیقی زیبا، بار دیگر اتحاد و قدرت سبزها را به نمایش گذاشته باشیم.

۵ نظر:

امیر انزلیچی کانادانشین گفت...

کلید ویژه ای برای "افزودن لینک به بالاترین" وجود دارد. میتوانید آنرا از صفحه ی راهنمای بالاترین (روی اسم من کلیک کنید) کپی کرده و در صفحه ی خود بگذارید.

ناشناس گفت...

من خریدم.اگرجه با سبک موسیقی سنتی میانه خوبی نداشتم،اما رفتار آقای شجریان باعث شد که من نیز موسیقی سنتی را از روی علاقه و نه از روی اجبار گوش کنم.کیفیت صدا خوب بود و من راضی بودم.خواهشمندم که تعداد فروش را در هفته آینده قید کنید

ناشناس گفت...

َدم شما آبایا گرم ... همین الان لباس پوشیدم که برم بخرم



"یکی از سبزهای رشت"

ناشناس گفت...

زنده باد مردانگی و شرف استاد شجریان. این آلبوم پرفروش ترین آلبوم سال خواهد بود.

ناشناس گفت...

به امید جاودانگی این مردان سبز