عجایب تلخ روزگار: نخبه کشی دزدها

هربار دیدن این دو تصویر در کنار هم روزگاری عجیب و تلخ را برای ایران تداعی خواهد کرد. آیندگان روزی خواهند گفت چه بر سر ایران آمده بود که یکی مثل علی کردان با مدارک جعلی و ادعاهای دروغ حکم می راند تا یکی مثل محمدرضا جلایی پور در زندان باشد.
شما حتماً می دانید که سمت راستی همان علی کردان است: مرد پیشنهادی احمدی نژاد برای وزارت کشور که آمده بود به همراه محصولی و دانشجو، تیم کودتای انتخاباتی را تشکیل دهد. احمدی نژاد اصرار زیادی برای وزارت کردان داشت اما جعلی بودن مدارک تحصیلی او فاش شد و مجلس مجبور شد استیضاحش کند.
سمت چپی همان محمدرضای جلایی پور است: نخبه علمی کشور، نفر اول کنکور سراسری و دانشجوی برجسته دکترای جامعه شناسی دانشگاه آکسفورد.
در خرداد 88 علی کردان همچنان در تیم کودتا برای احمدی نژاد فعالیت می کرد و محمدرضا جلایی پور در ستاد موسوی برای تغییر در ایران تلاش می کرد.
بعد از انتخابات، تیم کودتا محمدرضا جلایی پور را دستگیر کرد.
دانشگاه آکسفورد که در ماجرای کردان اعلام کرده بود که هیچگاه دانشجویی به نام کردان نداشته، دوبار به امضای ریاست کالج سنت آنتونی اش نامه ای به رهبر ایران نوشت و خواستار پایان ظلم و بی عدالتی در حق محمدرضا جلایی پور شد!

امروز علی کردان نه تنها راست راست می گردد که حتی قرار است به زودی به عنوان "بازرس ویژه رئیس جمهور" منصوب شود!! (دهن کجی دیگری از سوی احمدی نژاد خطاب به مردم).
و محمدرضا جلایی پور همچنان بدون حکم دادگاه و بدون وکیل، در اسارت است.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

نخبه کشی الان مد روزه آبای.

ماهتو گفت...

سلام. از تلاش شما در این مسیر سبز تشکر می کنم. خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم. لینک صفحه جنبش سبز شاهی (قائمشهر) :
http://sabz-shahi.blogspot.com

کد لوگوی وبلاگ را برای افزودن می توانید از صفحه ی اصلی وبلاگ بردارید.
با سپاس و به امید ایرانی سبز و آزاد

nima guilani گفت...

فوق العاده خوشحالم که وبلاگتون فوق العاده تاثیر گزار بوده و مردم انزلی رو حداقل در نت بیدار کرده.
برای برنامه های جنبش تو گیلان باید هماهنگ تر شیم. باید همفکری بکنیم و ایده هارو مطرح کنیم. حتما با من در ارتباط باشید.ممنون