خبر: فضاحتی دیگر برای احمدی نژاد در نیویورک

آبروی رئیس دولت کودتا در سازمان ملل رفت!
رئیس دولت کودتا در حالی به نیویورک وارد شد که ایرانی ها به نشانه اعتراض نسبت به سرکوب و کشتار هموطنانشان در داخل کشور، خیابانهای اطراف سازمان ملل را با حضور چشمگیر خود سبز کردند. احمدی نژاد و گروه همراهش با هوی جمعیت وارد ساختمان سازمان ملل شد. وقتی نوبت به سخنرانی او رسید نمایندگان کشورهای مهم جهان یکی یکی صندلی هایشان را ترک کردند تا رئیس دولت کودتا مجبور باشد برای صندلی های خالی سخنرانی کند! خبرگزاری ها گزارش دادند آن کشورهایی هم که به اینگونه حمایت از "جنبش عدم خشونت ایران" تن ندادند، بیشتر مقامات درجه چندمشان در سالن حضور داشتند. در بیرون ساختمان، ایرانی ها با فریادهای رسا اعلام کردند احمدی نژاد رئیس جمهور ایران نیست و نباید فضاحت و سرافکندگی این دولت کودتا را به پای ایرانیان آزاده نوشت. خودتان عکس های نیویورک را ببینید:





تجمع اعتراضی ایرانی ها در خیابانهای اطراف سازمان ملل:



بقیه عکسها را در سایتهای موج سبز آزادی و جرس ببینید

۲ نظر:

ناشناس گفت...

به طور حتم این کار به نفع ملت و خاری در چشمان کودتاچی ها بود. چون خیلی از دول به علت جنایات رژیم بر ملت ایران و احترام به ملت در سخنرانی حاضر نشدند.اینجا دیگه ناراحت نیستیم بلکه خوشحالیم که تمام دنیا فهمیده که دولت از ملت جداست.

ترانه سبز گفت...

سلام:خسته نباشید!با تاسیس این بلاگ ما خیلی خوشحال شدیم.پس از بازگشت از راهپیمایی روز قدس گیلانیها می خواستند بدانند در گیلان چه خبر بوده من با پز گفتم بلاگی آمده که حتما تا الان اخبار را زده.حال می خواهم بدانم آنجا هیچ خبری نبوده که ارزش دو خظ نوشتن را می داشته.در صورتی که اخبار ما این را تایید نمی کند.با حذف ایمیل راههای ارتباطی را بستید.کسانی که به این بلاگ می آیند.مشتاق اخبار گیلان هستند.اخبار ملی در سایتها ی دیگر کاملتر و سریعتر وجود دارد.