عجایب تلخ روزگار: یک قبرستان شهید


عکسی فوق مربوط به سخنرانی سال 57 امام خمینی در بهشت زهراست. ایشان در آنجا ابراز داشتند: "آیا اگر ملّتی بگوید این حکومت را نمی خواهیم، حقّ آن ملّت یک قبرستان شهید است؟"
31 سال پس از آن روز حکومتی که خود را هنوز جمهوری اسلامی می داند، در پاسخ به مردمی که با سؤال "رأی من کجاست؟" به خیابانها آمد، آنان را سرکوب می کند بازداشت می کند و به شهادت می رساند (یعنی مردمی که هدفشان براندازی هم نبود!). عجیب نیست؟
منابع رسمی می گویند چهار هزار نفر در حوادث اخیر بازداشت شده اند. سازمانهای حقوق بشری تهداد کشته شدگان را بیش از صد نفر عنوان می کنند. فقط در یک مورد اخیر، 44 قبر جدید افشا شده است. از تعداد آنهایی که در بازداشتگاه های خارج از کنترل قوه قضائیه شکنجه شده و جان باخته اند، حتی آماری در دست نیست!

۳ نظر:

امین گفت...

به نام خدا سلام
به روزم
یه سری بزن
در ضمن "آیا اگر ملّتی بگوید این حکومت را نمی خواهیم، حقّ آن ملّت یک قبرستان شهید است؟" خیلی قشنگ بود.
یاحق

ناشناس گفت...

واقعا که ما ایرانی ها چه ملت بدبختی هستیم.مخوصا ما جوونها.هر کسی رو می بینی اقدام کرده که بره از این مملکت. جی میشه آخر این ایران؟ البته این رو بگم متاسفانه الان هم عده ای از وضع راضی و خودشون رو مدیون همین حکومت میدونن. ولی ملت شریف ایران اینها نیستند.

ناشناس گفت...

با درود
مشکل اصلی ما اين است که هنوز نفهميديم که اسلام يعنی آئين ستيزه جوئی ، هيچ اصالت خدائی ندارد و خدای آفريدگار هستی هيچ سخنی با مخلوقاتش نگفته .
ما چرا بايد با قانون 1500 سال قبل جامعه امروز را ادراه کنيم ؟
همه کاهنان ، مغان ، خاخام ها ، کشيش ها و آيت الله ها درغگو هستند همچون مدعيان نبوت

شادمان باشين